Hop til hovedindholdet

9240 Nibe

Jubilardag

Arrangementsbeskrivelse

Maj og juni måned er en særdeles dejlig tid på Lundbæk. Vi har fra tidligere år kendskab til, at mange af vores tidligere elever gerne vil gense skolen og ikke mindst ”gamle” holdkammerater og lærere. I afholdes dette års jubilæum lørdag den 15. juni 2019. Vær opmærksom på, at vi desværre har annonceret d. 1. juni i årsskriftet. Der skulle have stået 15. juni.

Elevforeningen og skolen er naturligvis meget interesseret i at samle så mange fra holdet som muligt. Derfor er man på ingen måde udelukket fra at deltage, selvom man i dag ikke er beskæftiget ved landbruget eller ikke er medlem af Elevforeningen. Vi har så vidt muligt forsøgt at skaffe kontaktoplysninger på alle jubilarer, men vi håber naturligvis, at du vil være behjælpelig med at sprede budskabet om denne dag til dine ”gamle” holdkammerater.

Dagens program

Kl. 10:00:       Alle mødes ved Hovedbygningen
Kl. 10:15:       Kaffe i spisesalen
Kl. 11:00:       Samvær i klasseværelser samt fotografering
Kl. 12:30:       Middag i spisesalen
Kl. 13:30:       Oplæg ved Forstander, Erik Poulstrup, i spisesalen
Kl. 14:30:       Eftermiddagskaffe
Kl. 15:30:       Rundvisning og afslutning inkl. forfriskning i fællesrummet

Prisen for dette arrangement er 100 kr. pr. deltager. Af hensyn til tilrettelægningen beder vi om tilmelding senest 7. juni 2019.

Vi glæder os til at se dig, til en festlig dag på Lundbæk.

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >